آخرین خبرها

مجلس شورای اسلامی ایران یا قاچاقچیان مواد مخدر!؟

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مجلس شورای اسلامی ایران یا قاچاقچیان مواد مخدر!؟

Gunaz.tv

 

گوناز تی وی : وزیر کشور رژیم ایران اعتراف کرده است که بخش عظیمی از گردش مالی قاچاق به انحا مختلف وارد سیستم سیاسی این رژیم می شود

به گزارش گوناز تی وی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور رژیم ایران در همایش روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر گفته است که "پول کثیف قاچاق مواد مخدر باعث شده است تا نابرابری ها و شکافهای عظیم در ایران ایجاد شود و این پولها وارد سیستم و ساختار قدرت در ایران شده اند.

وی با ذکر مثالی گفته است که "طرف کاندیدای شورا می شود و 2 میلیارد پول برای تبلیغات خرج می کند وقتی ازش می پرسیم که این پول را از کجا آورده است در پاسخ می گوید که از دوست و رفقا! حالا معلوم نیست دوستان چه نذری داشته اند"

آقای فضلی افزوده است که این پولها وارد تمامی سیستم شده اند و تاثیر خود را گزارده اند. در بحث مواد مخدر باید از منظر امنیت نگریست زیرا بدون فراهم کردن امنیت نمی توان نظم عمومی ایجاد کرد.

وزیر کشور همچنین گفته است که 50% طلاق ها بدلیل اعتیاد بوده است و ما در مورد مبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده ایم اما وی نگفته است که چگونه 42% از مواد مخدر جهان در ایران مصرف می شود و دولت در مبارزه با مواد مخدر موفق بوده است؟

آقای فضلی افزوده است که عرضه ی مواد مخدر در ایران به سهولت انجام می پذیرد و آثار این امر بسیار مشخص می باشد.

وزیر کشور رژیم ایران از وجود 15 هزار معتاد در تهران سخن رانده است این درحالی است که این ارقام برای کلان شهر تهران بسیار اندک می باشد و منعکس کننده ی واقعیات نیست.

او همچنین تصریح کرده است که 98% از مردم ایران "پاک"هستند این در حالیست که چنین چیزی  به لحاظ آماری ممکن نمی باشد و اگر اعتیاد تنها در سطح 2% می باشد لزومی به "بحران خوانی" آن نیست.

لازم به ذکر است که چندی پیش آماری مبنی بر مصرف 42% از مواد مخدر کل جهان در ایران منتشر شده بود همچنین این رژیم از طریق سرزمینی انتقال مواد مخدر از ایران به آسیای میانه ، قفقاز  و اروپا را سهولت بخشیده است.

بسیاری بر این باورند که سپاه پاسداران ایران در تجارت مواد مخدر نقش فعالی دارد و اشاره ی وزیر کشور بر آنست که پولهای باد آورده در ایران که از طریق تجارت مواد مخدر کسب می شود بر سیاست این رژیم تاثیر بسزایی دارد.

وزیر کشور ایران از ورود پول کثیف "تجارت مرگ" به عرصه ی سیاست ایران در حالی سخن گفته است که در بخش صادرات این مواد گروهک فاشیست-تروریست کردی پ ک ک بخش انتقال آن به اروپا را بر عهده دارد و چند سال پیش از درآمد 7 میلیارد دلاری سالانه ی این گروهک ترویستی از انتقال مواد مخدر به اروپا پرده برداشته شده بود.

گفتنیست مهمترین کشور دنیا در عرصه ی تولید مواد مخدر افغانستان می باشد و تنها معبر آن برای صادرات به جماهیر سابق شوروی و اروپا ، ایران است و بدون حمایت سپاه پاسداران تحت حمایت مستقیم رهبر رژیم ایران چنین امری ممکن نمی باشد.

این رژیم همچنین در برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر بسیار کند عمل نموده است و حتی در مواردی آنرا به عنوان یک بیماری و نه یک جرم تلقی نموده است. در حالیکه در پادگانها و دانشگاههای ایران دسترسی افراد به مواد بسیار سهل تر از دسترسی آنان به هر چیز دیگری است.

سخنان وزیر کشور روحانی در مورد آلودگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به پول مواد مخدر در واقع پرده از عمق فاجعه ی رخ داده در ایران در مورد نیرومندی قاچاقچیان مواد مخدر می دهد که بدون حمایت دولتمردان در ایران نمی تواند معنی داشته باشد. بی شک نمایندگانی که با پول این قاچاقچیان وارد مجلس می شوند لاجرم مجبور هستند تا بعد از به قدرت رسیدن دین خود به آنان را ادا نمایند. گفتنیست این مطلب بارها در تلویزیون گوناز تی وی به بحث گزارده شده بود و در مورد مافیای سپاه درباره ی تجارت مواد مخدر تبادل نظر شده بود و اکنون این مطلب در فارس نیوز و در سطح وزارت کشور رژیم ایران مطرح شده است

گوناز تی وی

MA

 

 

اخبار منتخب

Most Read