آخرین خبرها

سخنگوی دولت : دولتمردان ایران دیگر دزدی های کمتر از چند صد میلیارد دلاری نمی کنند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
سخنگوی دولت : دولتمردان ایران دیگر دزدی های کمتر از چند صد میلیارد دلاری نمی کنند

Gunaz.tv

گوناز تی وی : محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت روحانی گفته است که 700 میلیارد دلار از پول این کشور به باد فنا سپرده شده است.

به گزارش گوناز تی وی آقای نوبخت سخنگوی دولت گفته است که با کاهش شدید قیمت نفت روحانی مجبور شده است تا کشور را با سالی 17 میلیارد دلار اداره کند.

وی افزود در 5-6 سال اخیر دولت احمدی نژاد درآمدهای دولت به 700 میلیارد دلار در مجموع بالغ شده بود من نمی گویم که همه اش دزدیده شده است اما تصور می کنم کشور نباید اکنون به این روز می افتاد. وی ابراز داشته است که نمی داند 700 میلیارد دلار توسط دولت قبلی چگونه و به کجا خرج شده است.

آقای نوبخت گفته است که اگر این پولها بدرستی خرج می شد الان ما در صندوق ذخیره ی ارزی مان دست کم 300 میلیارد دلار اندوخته می داشتیم.

گفتنیست در دوره ی احمدی نژاد قیمت نفت بالاترین میزان در کل تاریخ صنعت نفت را داشت و اکنون قیمت آن به کمتر از یک سوم کاهش یافته و بدلیل تحریم ها و فرسودگی ماشین الات استخراج نفت این کشور یکی از پایین ترین درآمدها در میان کشورهای نفتخیز را دارد.

لازم به ذکر است که چندی پیش خبرگزاری رویترز از ثروت خامنه ای تنها در یکی از نهادهای زیر نظرش پرده برداشت که بالغ بر 95 میلیارد دلار بود همچنین 18 میلیارد دلار از ثروت وی نیز در حین عبور به ترکیه در مرز با تریلی ها لو رفت

 از سوی دیگر آقای احمدی نژاد نیز در دولت به جز جستجو برای یافتن امام زمان با خرج پولهای هنگفت دار و دسته ای در میان دولتمردان ایران برای خود درست کرد تا بتواند در قدرت بماند وی همچنین مبلغ بسیار زیادی از این پولها را به دخالت ایران در امور داخلی کشورهایی مانند سوریه توسط سپاه کنار گذارده بود.

خاطر نشان می شود در دوره ی چند سال اخیر یک مورد اختلاص 12 هزار میلیارد تومانی و دو مورد اختلاص های 3 هزار میلیارد تومانی گزارش شده بود که ثروت دهها میلیارد دلاری بابک زنجانی خارج از این مبالغ می باشد .

گوناز تی وی

MA  

اخبار منتخب

Most Read