آخرین خبرها

فعالين ملی ـ مدنی آذربايجان جنوبی بازداشت شده در مسابقه تراختورـ الجزيره محاكمه شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
فعالين ملی ـ مدنی آذربايجان جنوبی بازداشت شده در مسابقه تراختورـ الجزيره محاكمه شدند

Gunaz.tv

 

گونازتی وی:جمعی از فعالین ملی ـ مدنی آذربایجان جنوبی که در مسابقه تراختورـ الجزيره در سال 1391 بازداشت شده بودند توسط قاضی صمدی رئیس  شعبه ۱۰۴ دادگاه عمومی ( جزايی) دادگستری شهرستان تبريز احضار و محاکمه گردیدند.

بنا به اخبار رسیده به گونازتی وی،جمعی از فعالین ملی ـ مدنی آذربایجان جنوبی آقایان  بابک آذر نژاد، وحید امیر یار، حسین حاجی محمدی، سیامک ایرانی، یاسر فتحی، سعید آشتیانی و مصطفی امیرخیری ، علیرضا بیات، حسین بیات، علی علی پور و سعید شعبانی، موسی سودی و علی احمدی، کسری داودی، سیامک سیفی، حسین خاکی و یاور محمد پور، که در بازي تراکتور سازي مقابل الجزيره امارات در سري مسابقات جام باشگاههاي آسيا، در ششم اسفندماه سال 1391 از طرف مامورين اطلاعات دستگير شده بودند و توسط بازپرس صمدي تفهيم اتهام گرديده و قرار بازداشتي از جانب وي براي فعالين مذکور صادر گرديده بود، در مورخه10/1393/10 به شعبه ۱۰۴ دادگاه عمومي ( جزايي) دادگستري شهرستان تبريز احضار گرديدند و طي اين محاکمه، اتهامي تازه با عنوان ( اخلال در نظم عمومي) از طرف قاضي شعبه،  براي اين فعالان قرائت گرديد.

لازم به ذکر است، اتهام قبلي اين پرونده که توسط قاضي صمدي تفهيم گرديده بود، حمل پلاکاردي با موضوع " South Azerbaijan Is Not Iran" بود.

همچنين به همراه اين اشخاص، محاکمه تعدادي از بازداشت شدگان در آن بازي نيز كه در مورخه 1393/10/10 ​ برگزار گرديد که در بين اينها خانمي به اسم متين نعيمي که در حين ورود به ورزشگاه دستگير شده بود، مورد محاکمه قرار گرفت.

گونازتی وی

S.N

 

اخبار منتخب

Most Read