آخرین خبرها

تهدید خانواده دانش آموزان درملک کندی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
تهدید خانواده دانش آموزان درملک کندی

Gunaz.tv
 گونازی تی وی: همزمان با شروع فصل سرما در منطقه سردسیری ملک کندی (ملکان)،همچون سالهای گذشته مدیران مدارس این بار در ملک کندی خانواده ها را ملزم به پرداخت وجه قبوض گاز می نمایند.این روزها مدیران نامه‌های متفاوتی برای اولیای دانش آموزان می‌فرستند که برای اخذ کمک‌های مالی به مدرسه مراجعه کنند.

بنا به گزارش خبرنگارمحلی گونازتی وی، در میان این نامه‌ها دریافت وجه برای پرداخت آبونمان گاز مدرسه هم دیده می‌شود، موضوعی که جای گلایه های فراوانی را برای اولیاء باز کرده است زیرا آن‌ها پرداخت این هزینه‌ها را بر عهده آموزش و پرورش می‌دانند.

چند مدرسه شهرملک کندی (ملکان) قبض گاز مدرسه را به همراه نامه برای خانواده‌ها ارسال کرده‌اند که دوره‌های برخی از قبوض مربوط به قبل از شروع سال تحصیلی است و خانواده ها را ملزم به پرداخت آن می‌کنند.

تعدادی از اولیای دانش آموزان از این اقدام مدرسه گله کرده‌اند و خواستار رسیدگی به این موضوع از طرف مسئولان آموزش و پرورش شدند.

اولیاء یکی از مدارس گفته است که ملزم به پرداخت آبونمان گاز شده‌اند و به نقل از مدیر مدرسه اعلام کردند که اگر این هزینه را پرداخت نکنند گاز مدرسه قطع می‌شود.

برخی دانش آموزان به خبرنگارمان گفته اند:" که صبح‌ها هنگام ورود به مدرسه با کلاس‌های سرد روبرو می‌شوند و شوفاژها خاموش است".

لازم به ذکر است که ایران رتبه ۴ ام از صادرات گاز به جهان را به خود اختصاص داده است.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read