آخرین خبرها

شهرستان ملک کندی (ملکان) فاقد ترمینال مسافربری است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
شهرستان ملک کندی (ملکان) فاقد ترمینال مسافربری است

Gunaz.tv
  گونازتی وی:شهروندان ملکانی از نداشتن ترمينال مسافربری براي ارائه خدمات حمل و نقلي به مسافران این شهر و پيگير نبودن مسئولان برای احداث ترمينال گلايه مند هستند.

 

اخبار رسیده از گزارشگران محلی گوناز تی وی حاکی است،شهرستان ملکان ،که به شهرانگور در آذربایجان جنوبی شهرت دارد و بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعيت دارد، محروم از ترمینال است.

بسیاری از شهروندان ساکن این شهرستان معتقدند که خیلی از مقولات و موضوعات اساسی و ضروری شهری در این شهرستان مورد توجه مسئولان به عنوان متولیان خدمت رسانی به شهروندان قرار نگرفته که داشتن یک ترمینال مناسب یکی از این زیر ساختها می باشد.

درپیگیری این موضوع خبرنگارمان به سراغ چند نفر از مسافران رفته تا نظر ودیگاه آنان در این زمینه را جویا شود که یکی از مسافران چنین گفته:" بیش از ۴۰ دقیقه منتظر وسیله نقلیه هستم که به مراغه بروم در این هوای سرد و با این شلوغی جاده واقعا کلافه شده ام".

یکی از دانشجویان دختر گفته است:" من در تبریز دانشجو هستم و در این روزهای سرد زمستانی مجبورم هفته ای سه بار به تبریز بروم ، با توجه به نبود ترمینال باید ساعت ها کنار جاده منتظر اتوبوس هایی که ، از طرف شهرهای اذربایجان غربی به حرکت در می آیند و مسیرشان از ملک کندی می گذرد باشم. گاهی ساعت ها منتظر این اوتوبوس ها میشوم و در آخر سهمم صندلی ته اتوبوس می شود".

به گفته برخی دیگر از مسافران، متاسفانه مشكل نداشتن ترمينال سالها است كه ادامه دارد و همچون يك مساله لاينحل گريبان شهروندان بويژه مسافران را مي‌فشارد.

افزودنی است شهرستان ملکان يكي از شهرستانهای با قدمت تاریخی و قديمي به شمار مي آيد كه انتظار ميرفت تاكنون بسياری از بسترهای لازم برای يك شهرستان در آن فراهم آمده باشد ولي در بسياری از موارد همچنان با كمبودها دست به گريبان است.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read