آخرین خبرها

دفن فاجعه بار زباله درملک کندی (ملکان)،سلامت دانشجویان را تهدید می کند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
دفن فاجعه بار زباله درملک کندی (ملکان)،سلامت دانشجویان را تهدید می کند

Gunaz.tv
 به گزارش خبرنگار گونازتی وی از ملک کندی:سایت زباله های شهری ملک کندی به دلیل نزدیکی آن به شهر و دانشگاه آزاد و عدم رعایت استاندارد در دفع و دفن آن همواره برای مردم این شهرستان و دانشجویان باعث بروز مشکلات عدیده ای شده و با ایجاد بوهای متعفن ،محلی مناسب برای تغذیه و تجمع حیوانات وحشی همچون گراز، گرگ و روباه شده و موجبات ترس و وحشت دانشجویان را فراهم ساخته است.

جمع شدن تلی از زباله‌های شهری و سوزاندن آن در نزدیکی دانشگاه آزاد باعث نگرانی دانشجویان شده است.

روزانه صدها تن زباله شهری بدون پوشش مناسب دراین محل رها شده و بوی تعفن آن تا کیلومترها به مشام می رسد.

انواع زباله‌های خانگی، بیمارستانی و صنعتی به صورت غیر اصولی و غیربهداشتی دفن و پسماند می‌شود و بیشتر موارد با سوزاندن زباله‌ها در فضای آزاد،  باعث ایجاد دود مسموم، بد بو و خفه کننده در محیط  می‌شود بطوریکه برای ساعت‌ها هوای کل این منطقه آلوده و بد بو می‌شود.

ودر حالی بدتر از دیروز می شود که سلامتی مردم فدای بی تدبیری مسئولان این شهرستان دراین خصوص شده است.

زباله های شهری بعنوان یکی از عواملی که ارتباط مستقیمی با سلامت انسانها دارد میتواند در صورت عدم دفن به موقع و انتقال آن به محل مخصوص سایت زباله، بعنوان تهدید جدی برای سلامت انسانها بحساب بیاید و همواره سلامت آنها را به خطر بیاندازد.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read