آخرین خبرها

با گذشت ۱۰ سال،کسری بودجه ۹ میلیاردی مانع از اتمام ورزشگاه اورمیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
با گذشت ۱۰ سال،کسری بودجه ۹ میلیاردی مانع از اتمام ورزشگاه اورمیه

Gunaz.tv
 گونازتی وی:با گذشت ۱۰ سال از آغاز احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اورمیه،که سال ۸۳ احداث آن شروع شده و قرار بود سال ۹۳ به بهره برداری برسد، به دلیل عدم اختصاص اعتبارلازم به این پروژه و کسری بودجه ۹ میلیارد تومانی هنوز به اتمام نرسیده است.

به گزارش گونازتی وی،علیرضا سلیم زاده رییس گروه نظارت فنی بر اماکن ورزشی آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران گفت:"کسری بودجه ۹ میلیارد تومانی مانع از اتمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اورمیه شده است".

وی با بیان اینکه پروژه ورزشگاه ۱۵هزار نفری از پروژه های شاخص استانی محسوب می شود، افزود:" علت اصلی نبود پیشرفت در این پروژه، کسری بودجه ۹ میلیارد تومانی است".

وی گفت:" وعده های متعددی برای اتمام پروژه از سوی مسئولان داده شده است و پایان سال ۹۳ آخرین موعد مقرر است و باید در این مهلت تعیین شده پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری اورمیه به بهره برداری برسد".

وی در ادامه افزود:" امیداست این پروژه تا پایان سال ۹۳ به بهره برداری برسد، ولی روال و سرعت کار چنین نشان نمی دهد".

وی با بیان اینکه ارومیه به علت تیم داری در لیگ دست دوم فوتبال کشور نیازمند یک ورزشگاه است، اظهار کرد:" باید تمام مسئولین استان همکاری لازم جهت بهره برداری هرچه سریع تر از پروژه را داشته باشند".

علیرضا سلیم زاده رییس گروه فنی بر اماکن ورزشی آذربایجان غربی در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه از کجا تامین می شود، اعلام کرد:" از ابتدا، مجری این طرح، شرکت توسعه و نگهداری از اماکن ورزشی بوده که از منبع مالی طرح های ملی تغذیه می شد، ولی در ۴ سال گذشته به طرح های ملی استانی افزوده شده که اعتبار آن از طریق استانداری تخصیص می یابد".

وی افزود:"این طرح از سال ۸۳ تا کنون در مساحتی به میزان ۱۹ هزار متر مربع در حال اجراست که متاسفانه کمبود بودجه مانع اصلی در جهت اتمام این پروژه است".

گفتنی است پروژه های در دست اقدام در شهرهای آذربایجان عمدتا به دلیل عدم اختصاص بودجه های کافی شروع و پس از گذشت سالها به دلیل کسری بودجه نیمه تمام رها میشوند.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read