آخرین خبرها

راه اندازی اتاق مانیتورینگ درمغان توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
راه اندازی اتاق مانیتورینگ درمغان توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی

Gunaz.tv
 گونازتی وی: دستگاهای امنیتی و اطلاعاتی رژیم ایران با همکاری شورای شهر جهت کنترل و به دست گرفتن تحرکات عادی و روزمره مردم پارس آباد مغان اقدام به افزایش نصب دوربینهای مداربسته در سطح این شهر گشته و اتاق مانیتورینگ خود را به بهانه کنترل ترافیک شهری راه اندازی میکند.

به گزارش گونازتی وی، حسن حسین اوغلی رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان در نشست تعاملی اعضای شورای شهر با فرمانده انتظامی این شهر از راه اندازی اتاق مانیتورینگ در پارس آباد مغان خبر داد وگفت:"راه اندازی اتاق و مرکز مانیتورینگ دوربین های مداربسته سبب کاهش جرایم و تخلفات در این منطقه می شود".

وی افزود:" شورای شهر در زمینه راه اندازی مانیتورینگ همکاری های مالی و لازم را خواهد داشت".

حسن حسین اوغلی رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد مغان گفت:"مشارکت مردم ، نهادهای دولتی و سازمان های اجتماعی با پلیس در استقرار امنیت پایدار ضرورتی انکارناپذیر است".

وی افزود:" امروز نقش امنیت در ثمربخشی اقدامات اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی بر هیچ کسی پوشیده نیست و کارکنان نیروی انتظامی در نوک پیکان ایجاد امنیت قرار دارند".

سرهنگ الیاس دلیر فرمانده انتظامی پارس آباد هم در این نشست بر لزوم تداوم جلسات تعاملی و گسترش سطح همکاری ها تاکید کرد.

وی گفت:" پلیس با تمام توان ماموریت های مشترک با شهرداری را انجام خواهد داد".

گفتنی است ترس رژیم ایران از روابط خویشاوندی و نزدیک دو سوی رود آراز، اقدام به گسترش نصب دوربینهای مداربسته جهت کنترل کردن مردم مغان صورت میگیرد.

گونازتی وی S.N

اخبار منتخب

Most Read