آخرین خبرها

دو تن از بازداشت شدگان 24 مهر به زندان اورمیه منتقل شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 دو تن از بازداشت شدگان 24 مهر به زندان اورمیه منتقل شدند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: دو تن از بازداشت شدگان تظاهرات ضد تروریستی 24 مهر به زندان اورمیه منتقل شدند.

به گزارش گوناز تی وی، عطا کریمی و مهدی مجرب نیا دو تن از فعالین مدنی آذربایجانی که روز 24 مهر در جریان تظاهرات ضد تروریستی مردم اورمیه بازداشت و به اداره آگاهی این شهرستان منتقل شده بودند، پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی خدایاری رئیس شعبه بازپرسی 9 اورمیه با تعیین قرار وثیقه به زندان اورمیه منتقل شدند.

گفته می شود اتهام ایشان شرکت در تجمع غیر قانونی عنوان شده است. قاضی خدایاری برای عطا کریمی قرار وثیقه ملکی به ارزش ۱۰ میلیون تومان و برای مهدی مجرب نیا کفالت کارمندی به ارزش ۱۰ میلیون تومان صادر نموده است.

شایان ذکر است روز پنجشنبه 24 مهر ماه طبق اعلام قبلی هزاران تن از مردم غیور اورمیه به همراه فعالان مدنی در میدان مرکز اورمیه تجمع نمودند که این تظاهرات با هجوم وحشیانه ماموران امنیتی و انتظامی به خشونت کشیده شد.

این تظاهرات از مقابل کبابی مهاباد واقع در کنار مسجد اعظم اورمیه آغاز شده و به خیابان امام رسید. همچنین شعارهایی از جمله “اولوم اولسون اوجالانا”، “شهیدلر اولمز وطن بولونمز”  سر داده شد. اما مامورین یگان ویژه با حمله وحشیانه فعالین ملی را مورد ضرب و شتم قرار داده و سه نفر را بازداشت نمودند که باعکس العمل جمعیت روبرو شده و شعار ها مرگ بر پ ک ک مرگ بر پژاک سر داده شد.

گوناز تی وی

R.C

اخبار منتخب

Most Read