آخرین خبرها

آذربایجان شرقی:مرگ دو نفربراثر گازگرفتگی در مرند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
آذربایجان شرقی:مرگ دو نفربراثر گازگرفتگی در مرند

Gunaz.tv
 گونازتی وی:دو جوان بر اثر نشت گاز از محل اتصال شیلنگ با لوله آبگرمکن دیواری و نبود دودکش آبگرمکن در یک منزل در شهرستان مرند جان خودرا از دست دادند.

به گزارش گونازتی وی،عباس صفرعلیزاده مدیرعامل آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند امروز در گفتگو با خبرنگاران از مرگ دو جوان مرندی به دست قاتل خاموش خبر داد وگفت:"بر اثر نشت گاز از محل اتصال شیلنگ با لوله آبگرمکن دیواری و نبود دودکش آبگرمکن در یک منزل، دو جوان ۲۴ و ۲۵ ساله دچار خفگی شده و جان باختند".

وی افزود:" بست شیلنگ گاز به طور کامل سفت نبوده و گاز نشت داشته و از طرفی به علت نبستن لوله دودکش برای خارج کردن گاز منوکسید کربن از آبگرمکن و عدم توجه به نشت گاز عامل مرگ این دو جوان شد".

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرند ادامه داد:" همه ساله به علت عدم توجه خانواده‌ها در به کارگیری شیلنگ‌های استاندارد و مطمئن از نشت گاز شاهد داغدار شدن آنها می‌شویم".

وی افزود:"با رعایت کامل توصیه‌های ایمنی و رعایت اصول فنی و به کارگیری وسایل گرمایشی که توسط گاز تامین می‌شود بیشتر دقت شود".

گفتنی است تولید بخاری و عدوات گرمایشی غیراستاندارد داخل ایران و عدم آموزشهای لازم قبل استفاده از وسایل گرمایشی از سوی دولت باعث داغدار شدن تعداد کثیری از خانواده ها در روزهای سرد سال شده است.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read