آخرین خبرها

سریال وعده های دروغین: 940 شب از وعده احداث تله کابین کلیبر گذشت!

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 سریال وعده های دروغین: 940 شب از وعده احداث تله کابین کلیبر گذشت!

Gunaz.tv

گوناز تی وی: در ادامه سریال وعده های پوچ مسئولین، از وعده ساخت تله کابین کلیبر 940 شب گذشته و این پروژه همچنان مورد بهره برداری قرار نگرفته است. قرار بود سرمایه گذار این پروژه شرکت مس ایران باشد، اما این شرکت تاکنون فقط به چپاول معادن مس آذربایجان پرداخته و از کوچکترین سرمایه گذاری در منطقه خودداری نموده است.

به گزارش گوناز تی وی، عبدالله اصغر پور فرماندار کلبیر در گفت و گو با خبرنگاران محلی در سال 90 اظهار داشته بود: "به دنبال کلنگ زنی پروژه تله کابین کلیبر در مهر ماه سال گذشته ، نیمه نخست امسال  با برگزاری مناقصه پیمانکار پروژه مشخص شد که شرکتی از ترکیه برنده این مناقصه شده است." وی افزوده بود: "از 20 روز پیش نیز عملیات تجهیز کارگاه و زمانبندی پروژه انجام شده و پیمانکار تعهد کرده است طی 150 روز که 20 روز آن می گذرد پروژه را به مرحله بهره برداری برساند." وی حتی در کمال اعتماد به نفس اطمینان داده بود: "حداکثر تا آخر سال 90 هموطنان از این امکانات بهره مند شوند." وی در خصوص حجم سرمایه گذاری در این پروژه گفت:" فقط برای تله کابین و ایستگاه های آن نزدیک 200 میلیارد ریال هزینه خواهد شد و برای ایستگاه مقصد نیز نزدیک 500 میلیارد تومان پروژه تعریف شده است". اصغر پور از صندوق بازنشستگان صنایع مس به عنوان سرمایه گذار این پروژه یاد کره بود.

فرماندار کلیبر با بیان اینکه مزیت اصلی شهرستان کلیبر، توریستی بودن آن است افزوده بود: "این مهم برای سرمایه گذاران نیز کاملا مشخص شده است و این فرصت خواهد توانست صنعت گردشگری کلیبر را کاملا متحول و شکوفا کند.

وی می گوید: وجود جنگل ها، مراتع و منابع زيرزميني و تاريخي به عنوان مزيت ها و ظرفيت هاي افق توسعه در صنعت گردشگري كليبر مي باشد، بايد ظرفيت هاي گردشگري اين شهرستان و نحوه توسعه آن مورد بررسي دقيق قرار گيرد."

این وعده نیز همچون سایر وعده های مسئولین به نظر نمی رسد که به این زودی ها محقق شده و منطقه بکر قره داغ باید همچنان از امکانات رفاهی-توریستی برای جذب گردشگران بی نصیب بماند.

گوناز تی وی

R.C

 

اخبار منتخب

Most Read