آخرین خبرها

نماینده زنجان: کارخانجات بزرگ استان از سوی مسئولان تحریم است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نماینده زنجان: کارخانجات بزرگ استان از سوی مسئولان تحریم است

Gunaz.tv
 گونازتی وی:سیاستهای خصمانه رژیم جمهوری اسلامی ایران علیه ملت مظلوم آذربایجان جنوبی بی پایان است.رژیم ایران نه تنها با اختصاص بودجه های ناچیز به استانهای آذربایجان بلکه با تعطیلی و حمایت نکردن از کارخانجات، باعث افزایش بیکاران و آواره شدن مردم آذربایجان به شهرهای مرکزی شده است.

به گزارش گونازتی وی، محسن‌علی مردانی نماینده مردم زنجان در خصوص تعطیلی کارخانه های این استان گفت:"کارخانجات بزرگ استان زنجان قبل از آنکه از سوی غربی‌ها تحریم باشند توسط مسئولان و صنایع داخلی تحریم هستند".

وی افزود: ۹۶ هزار نفر از مردم زنجان به دولت اعتماد کردند و سهام پتروشیمی خریداری کردند، برنامه این بود که این پتروشیمی در طول سه سال به بهره‌برداری برسد اما پس از هفت سال حداکثر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد".

نماینده مردم زنجان اضافه کرد:"صنایع بزرگ استان نظیر کارخانجات ایران ترانسپو، پارس سویچ و نخ تایر قبل از آنکه از سوی کشورهوای خارجی تحریم شوند از سوی مسئولان و صنایع داخلی تحریم شده‌اند".

وی همچنین به متضرر شدن کشاورزان این استان اشاره کرد و گفت:"پایین بودن نرخ خرید تضمینی محصولات کشاوزری مزید به علت است که  کشاورزان حتی برخی محصولات را برداشت نکردند".

نماینده مردم زنجان همچنین وضعیت آب روستاهای زنجان را اسفناک دانست و گفت: "مردم بسیاری از روستاهای استان آب شرب ندارند همچنین راه‌های دسترسی روستاییان قابل تردد نیست. برخی از جاده‌های استان نیز اصلا قابل تردد نیستند".

به گفته این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، طرح‌های گازرسانی به روستاییان، وضعیت بیکاری، معیشت، ازدواج و مسکن مردم در شرایط نامناسبی است.

گونازتی وی

S.N

اخبار منتخب

Most Read