آخرین خبرها

نقض آتش بس از سوی ارامنه اشغالگر: 4 تن از سربازان وطنمان شهید شدند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نقض آتش بس از سوی ارامنه اشغالگر: 4 تن از سربازان وطنمان شهید شدند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: ارامنه اشغالگر با حمایت های بی وقفه ایران و روسیه همچنان به نقض آتش بس در خط تماس ادامه می دهند. در جدیدترین مورد، بر اثر تیراندازی ارامنه، 4 تن از سربازان وطنمان شهید شدند.

به گزارش گوناز تی وی، در ساعات انتهایی شب اول آگوست و ساعات ابتدایی بامداد دوم آگوست، نیروهای شناسایی و تخریب ارتش اشغالگر ارمنستان با نقض آتش بس در منطقه آغادام-آغدره قصد نفوذ به خطوط جبهه آذربایجان را داشتند که با مقاومت شجاعانه سربازان وطنمان روبرو شدند.

بنا به گفته مقامات نظامی جمهوری آذربایثجان در این درگیری سربازان وطنمان ضمن دفع حمله نیروهای ارمنی، اقدام به تیراندازی به مواضع طرف مقابل نمودند. طی این درگیری ها 4 تن از سربازان وطنمان شهید شدند و طرف ارمنی نیز ضمن تحمل خسارات فراوان چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت.

اسامی شهدای نبرد مذکور به شرح زیر می باشد:

پروین علی اف صلاح الدین اوغلو

راحیل حسین اف افسر اوغلو

ائلچین احمداف راسیم اوغلو سرخان قلی اف غیرت اوغلو

وزارت دفاع آذربایجان در بیانه ای که در آن به اسامی شهدایی مذکور اشاره شده، برای خانواده های شهدا صبر عاجل طلب نموده است.

اکنون وضعیت در منطقه مذکور تحت کنترل کامل نیروهای ارتش آذربایجان می باشد. گفتنی است طی درگیری که در شب های گذشته در خط تماس در مناطق مختلف جبهه نبرد روی داد، 8 تن از سربازان وطنمان شهید شدند. طرف ارمنی نیز متحمل چندین کشته و زخمی گردید.

شایان ذکر است تمام هزینه های ارتش ارمنستان از طریق کمک های مالی و غیر مالی ایران و روسیه تامین می شود و در جنایات مذکور این دو کشور نیز سهیم می باشند.

گوناز تی وی

R.C

اخبار منتخب

Most Read