آخرین خبرها

قره باغ اشغالی: طی 24 ساعت گذشته ارامنه بیش از 40 بار نقض آتش بس نمودند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
قره باغ اشغالی: طی 24 ساعت گذشته ارامنه بیش از 40 بار نقض آتش بس نمودند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: نقض آتش بس از سوی نظامیان ارمنی در مناطق مورد مناقشه همچنان ادامه دارد. ارامنه اشغالگر طی 24 ساعت گذشته بیش از 40 بار به مناطق مختلفی از ارتفاعات "تووز" تیر اندازی نمودند. نظامیان ارتش آذربایجان نیز اقدام به پاسخ متقابل نموده و مواضع ارامنه را زیر آتش سنگین سلاح های خود قرار دادند.

به گزارش گوناز تی وی، نظامیان ارمنی طی 24 ساعت گذشته از ازتفاعات بی نام و نشان منطقه "برد" در روستاهای چینار، آیقپار و موسسقخ، مناطق مرزی جمهوری آذربایجان را زیر آتش سنگین سلاح های خود گرفتند. این مناطق شامل ارتفاعات بی نام منطقه تووز در روستاهای کوخانبی، علی بیلی، حاجی علی لی و نیز بخش هایی از ارتفاعات منطقه آغدام بود.

بنا به گزارش رسانه های آذربایجان به استناد به گفته های مقامات وزارت دفاع این کشور، اشغالگران ارمنی 41 بار رژیم آتش بس را در مناطق یاد شده نقض نموده اند.

شب گذشته مابین ساعت 21:30 تا 01:50 دقیقه بامداد امروز، اشغالگران ارمنی از مواضع خود در روستاهای آیقپار و موسسقخ در منطقه "برد"،  ارتفاعات بی نام منطقه تووز در روستای علی بیلی را زیر آتش گسترده سلاح های نیمه سنگین و مسلسل های با کالیبر بالای خود قرار دادند.

همچنین چیلبورت، گویارخ، قیزیل اوبا از منطقه تارتار، یوسیف جانلی و مرزیلی از منطقه آغدام، هورادیز از منطقه فضولی، تاپ قاراقویونلو از منطقه گوران بوی، مهدیلی از منطقه جبرئیللی و نیز ارتفاعات بی نام مناطق خوجاوند و گؤی گؤل از سوی ارامنه زیر آتش سنگین سلاح های سنگین و نیمه سنگین قرار گرفت.

در پاسخ به تیراندازی ارامنه، نیروهای ارتش آذربایجان نیز مجبور به پاسخگویی از طریق مشابه شدند. هنوز گزارشی درباره تلفات این نقض آتش بس مخابره نشده است.

گوناز تی وی

 R.C

اخبار منتخب

Most Read