آخرین خبرها

ایران:دو نفر به دلیل روزخواری در ملاء عام شلاق خوردند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ایران:دو نفر به دلیل روزخواری در ملاء عام شلاق خوردند

Gunaz.tv

گوناز تی وی:رژیم جمهوری اسلامی ایران به اعمال غیرانسانی خود در قبال مردم ساکن در جغرافیای ایران ادامه می دهد و با ورود به ماه رمضان برخورد با اشخاصی که روزه نمی گیرند به شکل عجیبی شدت یافته است.این مسئله که نقض حریم خصوصی و بر ضد آزادی های انسانی می باشد سال هاست توسط رژیم اسلامی ایران اعمال می شود .

به گزارش گوناز تی وی، احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس از اجرای حکم شلاق دو نفر به دلیل "روزه‌خواری" در شهر شیراز خبر داد.

گودرزی روز شنبه ۲۱تیر گفت:"دو نفر به نامهای “ص- ر” و” م-م” به اتهام تظاهر به روزه‌خواری به ۸۰ضربه شلاق محکوم شده بودند که حکم این دو نفر نیز در ملاء عام به اجرا در آمد".

به گفته وی "تظاهر به روزه‌خواری در ملاء‌عام از نظر شرعی حرام و از مصادیق جرائم مشهود است و پلیس برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد".

هر سال ماه رمضان و روزه گرفتن در بسیاری از کشورهای اسلامی از جمله در ایران و افغانستان تغییراتی در برنامه‌های روزانه مردم و حتی ساعت کاری برخی مراکز خدماتی و عمومی ایجاد می‌کند. محدودیت‌های عرضه مواد غذایی و فعالیت برخی رستوران‌ها از جمله این تغییرات است.

لازم به ذکر است پلیس تهران پیش‌تر اعلام کرده بود که ماموران در طرحی به نام برخورد با روزه خواری با استقرار در بزرگراه‌ها و معابر عمومی، با خودروهایی که در آنها راننده یا سرنشینان اقدام به "تظاهر به روزه‌خواری" می‌کنند توقیف خواهند کرد. در این ایام پلیس از اغذیه‌فروشی‌ها هم بازدید می‌کند و با اغذیه‌فروشان متخلف برخورد و واحد صنفی‌شان را پلمپ می‌کند.

گفتنی است برخورد شدید با روزه خواران هم اکنون در رژیم اسلامی ایران و دولت اسلامی عراق و شام(داعش) به شکل گسترده ای اعمال می گردد و شلاق در ملاء عام یکی از مجازات هایی است که برای روزه خواران پیش بینی شده است. این مسئله بصورت کامل در خلاف با آزادی های انسانی و همچنین قوانین کشورهای دموکراتیک است .

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read