آخرین خبرها

نوه اصلاح طلب خمینی :ضریب هوشی پدر بزرگ من در بالاترین سطح بود برای همین سهمیه ویژه دانشگاه حق من بود

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
نوه اصلاح طلب خمینی :ضریب هوشی پدر بزرگ من در بالاترین سطح بود برای همین سهمیه ویژه دانشگاه حق من بود

Gunaz.tv

گوناز تی وی : روح ا...خمینی وطرفدارانش  بعد از مصادره انقلاب شروع به افشا ء  سودای صدور دیکتاتوری اسلامی خود به فراتر از مرزهای کشور موسوم به ایران  کردند.  تحریک صدام توسط تهدیدات خمینی که میخواست برای رسیدن از  تهران به  قدس؛ کربلا را نیز فتح کند آغازگر جنگ 8 ساله ای بود که طی آن مقامات جمهوری اسلامی با سوء استفاده از احساسات مذهبی مردم هزاران انسان را به کام مرگ فرستادند ودر  نتیجه این جنگ آثار مخرب جبران ناپذیری بر بدنه اجتماع در ایران وارد آمد که ملت آذربایجان جنوبی که قربانی تبعیض های ضد آذربایجانی حکومت مرکزی تهران است ظلم و خسارت های مضاعفی را متحمل شد.در حالیکه مقامات جمهوری اسلامی در راه سوداهای جاه طلبانه خود فرزندان مردم را به کام مرگ میفرستادند فرزندان خودشان در بهترین دانشگاه های دنیا در حال تحصیل و زندگی در رفاه و آرامش بودند.

به گزارش گوناز تی وی  نعیمه اشراقی، نوه دختری خمینی که بدون کنکور و با سهمیه وارد  رشته پتروشیمی  شده و فارغ التحصیل کار‌شناس ارشد صنایع از دانشگاه امیرکبیر است که به احتمال قریب به یقین فارغ التحصیلی اش نیز با سهمیه و فرمایشی بوده است طی اظهاراتی ورود خود با سهمیه خاص به دانشگاه را یک حق برای خود دانست. وی که هم اکنون   به سمت معاونت مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت خدمات مهندسی نفت کیش گماشته شده است.وی که جزو چهره های اصلاح طلب در جمهوری اسلامی است در توضیح دلیل سهمیه دار بودنش برای ورود به دانشگاه امیر کبیر که جزو دانشگاههای برتر در ایران است و ورود و تحصیل در آن امتیاز بالایی نیاز دارد گفت:

..."اتفاقا زمان دانشجویی یکی از هم دانشگاهیانم به من می‌گفت که شما با سهمیه به دانشگاه آمده‌اید. یک روز که دوباره این حرف را زد، از او پرسیدم پدر شما چه کاره است؟ ناراحت شد و گفت شما به پدر من چه کار دارید؟ گفتم فقط سوال کردم. فکر کنم گفت پدرش خشکشویی دارد. یادم نیست دقیقا شغل‌اش چه بود، شغلی در همین زمینه‌ها بود. به او گفتم پدر شما خیلی هم محترم و شغل قابل احترام، اما احتمالا از نظر هوشی باید متوسط باشند ولی پدربزرگ من تاریخ را تغییر داده و توانسته یک حکومت شاهنشاهی را به یک نظام جمهوری تبدیل کند. چنین انسانی به لحاظ ضریب هوشی قاعدتا باید در بالاترین سطح باشد..."...

تناقض در رفتارجناح  اصلاح طلبان  که دعوای وراثت برای سهم بیشتر از قدرت وثروت در جمهوری اسلامی را دارند امری عادی است که نعیمه اشراقی نیز نمونه ای از این رفتار هاست که خود را خاص و شامل امتیازات خاص میدانند .حالا این که اگر حتی فرض کنیم خمینی دنیا را تغییر داده‌ااست ، این مساله چگونه  ورود اشراقی  به دانشگاه را توجیه میکند ؟معیار ورود به دانشگاه آزمون ورودی است که نوه خمینی خود را خاص دانسته واز آن طفره رفته است و از بیان این حق کشی ابایی نیز ندارد.

وی هم چنین در بخشی از اظهاراتش خود را متخصص نفت خوانده و از کمبود متخصص نفت در حد خودش گلایه میکندو میگوید:

"اگر کسی با تحصیلات  و تجربه کاری خودم پیدا کنم، از همین جا تعهد می دهم استخدام شود. چون واقعا تعداد نیروهای ما خیلی کم است. ما واقعا دچار قحط الرجال هستیم در صنعت نفت. به عنوان متخصصی که در زمینه نفت کار کرده‌ام..."البته وی دلیل این قحط الرجالی و تک بودن تخصص را توضیح نمیدهد که چطور بهترین مهندسین و متخصصان یا بیکارند یا مجبور به ترک ایران شده اند.  

پیشتر نیز وی با انتشار کامنتی در صفحه فيس‌بوک خود  نوشته بود: "جوک ديگری را که برای امام تعريف کرديم و هميشه به شوخی ياد می‌کردند اين بود: امام خمينی: ای پاسداران بيوه شهدا را بگيريد، ای کاش من يک پاسدار بودم." این کامنت نشان میداد در جنگی که طی 8 سال خمینی بر افروخت در حالیکه جوانان و مردم ايران را به حضور در جبهه‌ها فرا می‌خواند و از "شهادت" تمجيد می‌کرد، اما در خانه خود به لطيفه "توهين‌آميز" درباره قربانیان جنگ و خانواده آنها می‌خنديد.

گوناز تی وی   

اخبار منتخب

Most Read