آخرین خبرها

آرش محمدی از فعالین دانشجویی دربند آذربایجان جنوبی آزاد شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 آرش محمدی از فعالین دانشجویی دربند آذربایجان جنوبی آزاد شد

Gunaz.tv

گوناز تی وی: آرش محمدی از فعالین دانشجویی دربند آذربایجان جنوبی که در زندان مرکزی تبریز به سر می برد، پس از سپری نمودن دوران محکومیت خود آزاد گردید.

به گزارش گوناز تی وی، روز جمعه 16 خرداد ماه، آرش محمدی از فعالین دانشجویی تبریز، پس از گذراندن دوران یک ساله حبس خود از زندان مرکزی این شهر آزاد گردید.

آرش محمدی، امیر ناظری و افشین جمشیدی، فعالین دانشجویی ساکن تبریز، عصر روز 25خرداد 1392 و در پی تجمع مردم تبریز پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری به همراه چند تن دیگر در تبریز از سوی ماموران امنیتی وابسته به اطلاعات سپاه بازداشت شد.

امیر ناظری و افشین جمشیدی پس از دو روز بازداشت موقت با قرار وثیقه‌ی 10 میلیون تومانی آزاد شدند؛ آرش محمدی روز سوم تیر ماه به بند قرنطینه و سپس به بند مالی زندان مرکزی تبریز منتقل شد.

مهرماه سال گذشته قاضی باقرپور رئیس شعبه‌ی سوم دادگاه انقلاب تبریز آرش محمدی را به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام به 6 ماه حبس تعزیری محکوم نمود.

پیشتر وی روز 12آبان1390 به همراه برادرش دستگیر و پس از 66 روز بازداشت، به یک سال حبس تعزیری محکوم شده بود.

وی روز 25شهریور91 جهت اجرای حکم، بازداشت و در نهایت با قرار آزادی مشروط در تاریخ 21دی91 از زندان مرکزی تبریز آزاد شده بود. بدین ترتیب با توجه به آزادی مشروط وی در سال گذشته وی مجبور به تحمل یک سال حبس گردید.

گوناز تی وی

R.C

اخبار منتخب

Most Read