آخرین خبرها

انتقال مجدد حمید منافی فعال ملی مدنی آذربایجان جنوبی به بهداری اوین

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
انتقال مجدد حمید منافی فعال ملی مدنی آذربایجان جنوبی به بهداری اوین

Gunaz.tv

گوناز تی وی: حمید منافی فعال ملی مدنی آذربایجان جنوبی برای دومین بار در طول بازداشتش و به جهت وخامت جسمانی به بهداری اوین منتقل شد.

بنا به گزارش رسیده به گوناز تی وی، منافی که از 22 اردیبهشت ماه و به جهت اعتصاب غذا از بند عمومی به سلول انفرادی منتقل شده بود پس از گذشت سه روز از آغاز اعتصاب غذای خشک به بهداری اوین منتقل شد.

حمید منافی 24 اردیبهشت ماه و در یک تماس تلفنی با همسرش اعلام اعتصاب غذای خشک نموده بود . هم بندی های منافی علت انتقال منافی به بهداری اوین را خونریزی شدید معده وی عنوان کرده اند . پیش تر منافی , به مدت دو هفته و به علت درد شدید در قفسه سینه در بهداری اوین بستری شده بود.

یاد آور می شود که اسفند ماه سال گذشته حمید منافی , به همراه 6 فعال دیگر و به جهت شرکت در یک مراسم روز جهانی زبان مادری در تهران بازداشت و به بازداشتگاه اوین منتقل شده بود .

 تا کنون و در ارتباط با این پرونده " علیرضا فرشی – بهنام شیخی – رستم کاظم پور - منصور فتحی و اکبر آزاد " با قرار وثیقه های سنگین آزاد شده اند . در این بین محمود اجاقلو یکی از بازداشت شدگان این پرونده نیز از هجدهم ماه جاری و به سان منافی دست به اعتصاب غذا زده است .

گوناز تی وی

اخبار منتخب

Most Read