آخرین خبرها

مهدی پوربیرام به قید وثیقه از زندان آزاد شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 مهدی پوربیرام به قید وثیقه از زندان آزاد شد

Gunaz.tv

گوناز تی وی : مهدی پوربیرام از اساتید جوان دانشگاه کلیبر که در اوایل بهمن ماه سال گذشته بازداشت شده است، بعد از چند ماه بلاتکلیفی از زندان اهر آزاد شد .

به گزارش گوناز تی وی،پنجشنبه 11 اردیبهشت،مهدی پوربیرام از فعالین مدنی آذربایجان و استاد دانشگاه اهر،بعد از چند ماه بلاتکلیفی،به قید وثیقه ای 200 میلیون تومانی از زندان اهر آزاد شد .

وی استاد جوان دانشگاه کلیبر روز 4 بهمن سال 92 در خانه پدری خود دستگیر و سپس به اداره اطلاعات منتقل شده بود. این فعال مدنی بعد از سپری کردن 10 روز در بازداشتگاه اداره اطلاعات به زندان اهر منتقل شده و تاکنون در زندان شهرستان اهر به سر می برد.

ماموران امنیتی در حین مراجعه به منزل شخصی این فعال مدنی،پس از بازداشت وی،شروع به تفتیش خانه پدری این استاد دانشگاه کرده،کامپیوتر و وسایل شخصی وی را با خود برده بوده اند .

لازم به ذکر است نشر مطالب منتقدانه در شبکه اجتماعی فیسبوک دلیل بازداشت مهدی پوربیرام اعلام شده بود.

گفتنی است تا قبل از این موعود،قاضی دادگاه از صدور قرار وثیقه برای آزادی موقت ایشان صرف نظر کرده بوده که دلایلی چون فشارهای ارگان ها و مقامات بلند پایه در استدلال این مسئله طرح شده بود .

گوناز تی وی

H.M

 

اخبار منتخب

Most Read