آخرین خبرها

نظام اداری و مدیران بی کفایت و نالایق عامل عقب ماندگی اردبیل هستند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 نظام اداری و مدیران بی کفایت و نالایق عامل عقب ماندگی اردبیل هستند

Gunaz.tv

گوناز تی وی:مسئولین و مدیران نالایق و بی کفایت استان اردبیل از عاملان بزرگ فقر و عقب ماندگی استان اردبیل محسوب می شوند . اکثر این مسئولین که راهبران دستورات نژادپرستان در اردبیل هستند نیز به بی کفایتی خود واقف بوده و به این امر معترف هستند .

به گزارش گوناز تی وی،استاندار اردبیل در مراسمی در این استان،اظهار داشت:" عامل 90 درصد عقب‌ماندگی استان اردبیل نظام اداری ناکا‌رآمد و رفتار نامناسب مدیران بوده است".

این مسئول گفنه است:" اصل ماموریت بنده در این استان حمایت از سرمایه‌گذاران و ایجاد بسترهای اشتغال و کار‌آفرینی با همراهی سرمایه‌گذاران است چرا که دولت قادر نیست اشتغال ایجاد کند بلکه دولت ملزم است تا زیر‌ساخت‌های لازم را تامین کرده و این مسیر را تسهیل کند".

استان اردبیل از لحاظ پذیرش سرمایه های خارجی و دولتی یکی از استان های فقر در کل جغرافیای ایران محسوب می شود که همین امر سبب عدم ایجاد اشتغال ذایی مناسب و افزایش شدید آمار بیکاری در این استان شده است .

این مسئول با اعتراف به عدم توان دولت در مبارزه مناسب با مفاسد و همچنین عدم سرمایه گذاری در استان اتردبیل از دولت به عنوان تسهیل‌گر بخش کارآفرینی یاده و گفته است:"واصل امر سرمایه‌گذاری مقدس است که در درون آن مقابله و مبارزه با مفاسد به خوبی مشاهده می‌‌شود و اگر تاکنون نتوانسته‌ایم وظیفه‌مان را به خوبی انجام دهیم باید از این به بعد تلاش کنیم تا در شان یک مدیریت مناسب در جذب سرمایه‌گذاری‌ها مجاهدت کنیم".

رئیس شورای اداری استان با اظهار تاسف از برخی رفتارهای زننده با سرمایه‌گذاران و سوء مدیریت‌ها در این زمینه تصریح کرد:‌ 9" درصد علل و عوامل عقب‌ماندگی استان اردبیل پیچیدگی نظام اداری و رفتار غلط برخی مدیران بوده که در برخی موارد هنوز هم اصلاح نشده است".

استاندار اردبیل همچنین به محدود بودن استخدامی‌های دولتی اشاره کرد و افزوده است:‌"ما هنوز در استخدام نیروهای جدیدی که تمام مراحل‌شان را سپری کرده‌اند به دلیل نبود منابع اعتباری گرفتار شده‌ایم چه برسد به اینکه بخواهیم به تقاضای اشتغال جدید در ادارات پاسخ دهیم".

طی ماه های گذشته نیز یکی از مقامات محلی اردبیل طی سخنانی به خیانت های مسئولین دست نشانده در جذب سرمایه گذاری ها پرداخته بود.رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر اردبیل  در جلسه شورای شهر اردبیل با انتقاد از برخی از ضوابط و مقرارتی که سرمایه گذاری و ادامه فعالیت آنها را با مشکلات و موانعی رو به رو کرده است، اظهار کرده بود: "در جلسه شورای شهر دو طرح سرمایه گذاری که در حال اجراست و سرمایه گذاران آن با مشکلات و موانعی در تامین منابع اعتباری و ادامه فعالیت رو به رو شده اند مطرح شد که برخی از اعضای شورای شهر به جای حمایت و دفاع از حق و حقوق آنها مسائل و موضوعات پبرامونی را مطرح می کنند که هیج ربطی به بحث آینده نگری و پیش بینی برخی از افزایش ها و تورم ها در کشور ندارد."

گفتنی است با وجود اینکه دولت ایران دولتی ضدتورک و ضد آذربایجانی می باشد اما وجود مسئولان لایق بلکه بتواند  حداقل بخشی از مشکلات ملت آذربایجان از جمله اشتغال را تا حدودی کند اما مسئولان کنونی شهرهای آذربایجان جنوبی تقریبا" به کلی دست نشاندگانی هستند که در خدمت دولت مرکزی و سیاست های آنان هستند .

گوناز تی وی

H.M 

اخبار منتخب

Most Read