آخرین خبرها

اردبیل:اتوبوس مسافران جمهوری آذربایجان آتش گرفت

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 اردبیل:اتوبوس مسافران جمهوری آذربایجان آتش گرفت

Gunaz.tv

گوناز تی وی:یک اتوبوس اسکانیای حامل 42  مسافر از جمهوری آذربایجان که برای بازدید به آذربایجان جنوبی سفر کرده بودند در جاده اردبیل-سرچم آتش دچار آتش سوزی شد .

به گزارش گوناز تی وی،یکشنبه 24 فروردین 93،یک اتوبوس حامل 42 مسافر از جمهوری آذربایجان در جاده اردبیل-سرچم دچار آتش سوزی شده است که طی آن 41 نفر آسیب دیده اند که حال چهار نفر از مسافران اتوبوس از جمله یک زن باردار وخیم اعلام شده است و بقیه مسافرین آسیب سطحی دیده اند .

خدمات پزشکی و آمبولانس ها با تاخیر به محل بروز آتش سوزی رسیده اند و بعد از مدتی مصدومان به بیمارستان های استان اردبیل در آذربایجان جنوبی منتقل شده اند .

مصدومان این حادثه با هماهنگی های صورت گرفته به کشور آذربایجان انتقال داده می شوند. علت این حادثه همچنان نامشخص است و گزارشاتی در این باره ارائه نشده است . اتوبوس حادثه دیده متعلق به یکی از شرکت های مسافربری استان اردبیل است.

پاسپورت 9 تن از مسافرین در این آتش سوزی سوخته است که دولت ایران اعلام کرده است این اشخاص باید برای گرفتن گذرنامه و یا تاییدیه ای موقت به کنسولگری جمهوری آذربایجان در شهر تبریز مراجعه کنند.

گفتنی است سالیانه بسیاری از هموطنان آذربایجانی در شمال رود ارس و جمهوری آذربایجان برای دیدار بستگان و خانواده های خود به آذربایجان جنوبی سفر می کنند .

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read