آخرین خبرها

ورزشگاه خوی پس از 7 سال همچنان نیمه تمام مانده است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
ورزشگاه خوی پس از 7 سال همچنان نیمه تمام مانده است

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رژیم اسلامی ایران با سیاست های ضد آذربایجانی خود، وطنمان را در زمینه های گونانی دچار محرومیت های شدیدی نموده است. این محرومیت ها که از پروژه های عمرانی و صنعتی تا خدمات درمانی و بهداشتی و ... را شامل می شود، در عرصه ورزش نیز خودنمایی می کند. شهرهای مختلف آذربایجانی جنوبی، از آستارا و اردبیل تا ماکو و قزوین و همدان که بسیاری از قهرمانان به نام ورزشی را به آسیا و جهان معرفی کرده اند، از داشتن امکانات ورزشی مناسب بی بهره اند. رژیم اسلامی نیز برای فریب افکار عمومی، سال هاست که تنها به کلنگ زنی مجتمع های ورزشی و جنجال تبلیغاتی پیرامون این موضوع می پردازد اما پس از پیشرفت اندکی از کار، آنها را به حال خود رها می کند. ورزشگاه خوی یکی از این موارد است که پس از 7 سال هنوز تکمیل نشده است!

به گزارش گوناز تی وی، وضعیت ورزشگاه ها و امکانات ورزشی این شهرستان علی رغم داشتن جمعیت فراوان و جوانان مستعد بسیار نامطلوب است از سال 86 کلنگ احداث ورزشگاهی 5 هزار نفره در این شهرستان به زمین زده شد، اما این ورزشگاه همچنان نیمه تمام مانده است.

در این رابطه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی در ارتباط با علت توقف عملیات ساخت و تکمیل این ورزشگاه 5000 نفری گفت:"علیرغم اتمام زمین بازی و چمن پوش کردن این ورزشگاه ، متأسفانه به علت کمبود اعتبارات و عدم پیگیری مسئولین ذیربط ، ادامه عملیات تکمیل سازی این پروژه با مشکل جدی مواجه شده است."

امیرحسین طباطبائی امروز شنبه 23 فروردین ماه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: "جا گذاری چمن این ورزشگاه مهر ماه سال گذشته به اتمام رسید ولی مراحل تکمیلی این ورزشگاه اعم از نصب نورافکن ، فنس کشی ، قسمت ساختمان اداری هنوز میسر نشده و با این وضعیت پیشرفت پروژه با توجه به طولانی شدن آن ، قابل قبول نمی باشد."

وی خاطر نشان کرد: "مشکلات ورزشگاه 5000 نفری ، زورخانه پوریای ولی ، سالن ورزشی شهر فیرورق و خوابگاه 150 نفری ورزشکاران خوی عمده مواردی است که جهت پیگیری و حصول نتیجه خدمت نماینده شهرستان خوی تحویل گردیده و امید است با پیگیری وی شاهد به اتمام رسیدن پروژه های ورزشی ناتمام در شهرستان خوی باشیم."

این اظهارات در حالی مطرح شده که مدیر کل وقت ورزش و جوانان آذربایجان غربی پاییز سال 91 از بهره برداری ورزشگاه 5 هزار نفری خوی تا پایان دولت دهم خبر داده بود . ملا احمدی گفته بود:"با توجه به اینکه ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان خوی از پروژه‌های مهر ماندگار است تا پایان دولت دهم این پروژه مهم به بهره‌برداری می‌رسد."

اما عمر دولت دهم هم به سر آمد و این ورزشگاه تکمیل نشد! پس از روی کار آمدن روحانی، برخی مسئولان و نمایندگان خوی امید وار بودند که این ورزشگاه توسط دولت روحانی و به سرعت تکمیل گردد.

به عنوان مثال، نماینده مردم شهرستان خوی دکتر موید حسینی صدر شهریور ماه سال گذشته در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرده بود: "امکانات ورزشی و ورزشگاه های شهرستان خوی از لحاظ برخورداری و درجه بندی جز شهرستان های پایین کشور محسوب می شود." وی با بیان اینکه در دولت قبلی 30 مورد نامه و مکاتبه برای کمک به ورزشگاه ها و امکانات ورزشی خوی داشتم تصریح کرده بود: "متاسفانه هیچکدام از این مکاتبات و نامه ها عملیاتی نشد." حسینی صدر سپس امیدش را به دولت روحانی چنین بیان کرده بود: "امیدوارم در دولت دکتر روحانی که دولت عقلا و راستگویان!!! خواهد بود، بتوانیم فضاها و امکانات ورزشی خوی و چایپاره را با میانگین رشد کشوری برسانیم" وی با اظهار تاسف از عدم تکمیل ورزشگاه جدیدالاحداث خوی تصریح کرد: "متاسفانه علیرغم وعده و وعید های صورت گرفته این پیروژه نیز تا کنون به بهره برداری نرسیده است."

اما اکنون که بیش از 6 ماه از این امید نماینده خوی به دولت روحانی سپری شده، دولت جدید حتی پروژه مذکور را متوقف نموده و آجری روی آجر هم نگذاشته است!

گوناز تی وی

R.C

اخبار منتخب

Most Read