آخرین خبرها

یکی از عاملین فلاکت ملت آذربایجان جنوبی:آزادی بیان و حقوق بشر سالها پیش در اروپا دفن شده است

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 یکی از عاملین فلاکت ملت آذربایجان جنوبی:آزادی بیان و حقوق بشر سالها پیش در اروپا دفن شده است

Gunaz.tv

گوناز تی وی:عاملان فلاکت ملت آذربایجان خودفروختگان و مسئولین خودباخته ای که دمار از روزگار ملل تورک در آذربایجان جنوبی درآورده و بر سر سفره نژادپرستان نشسته و به ملت خود پشت کرده اند،در منجلاب خودباختگی و بی ثمری،زورگویی و اعمال غیر انسانی اما نه تنها از توهین به شعور مردم نیز دریغ نمی کنند،بلکه به قدری در توهمات خود فرو رفته اند که قادر به ایراد گذاشتن بر مسئله حقوق بشر در اروپا نیز هستند !

به گزارش گوناز تی وی،محمد اسماعیلی نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی ایران در آخرین مصاحبه خود با یکی از خبرگزاری ها دولتی ایران با ورود به موضوع بیانیه انسان دوستانه و قابل دفاع اتحادیه اروپا که اخیرا صادر شده است، اتحادیه اروپا را ناقض آزادی بیان و حقوق بشر نامیده است .

این در حالی است که دولت ایران به عنوان دولتی رادیکال و دیکتاتور ،ملل ساکن در کشور ایران را از ابتدایی ترین حقوق انسانی خود نیز محروم کرده است.

محمد اسماعیلی  بیانیه ای که پارلمان اروپا صادر کرده را توهینی آشکار علیه ملت ایران و دخالت مستقیم در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران نامیده است .

این سخنان همزمان با جنگ داخلی سوریه مطرح میشود و ایران به عنوان یکی از حامیان دولت بشار اسد از بزرگترین بانیان قتل و عام هزاران سوری در این کشور محسوب میشود.

وی همچنین تاکید کرده است که "استانداردهایی حقوق بشری اتحادیه اروپا برای جمهوری اسلامی قابل قبول نیست".تاکنون استانداردهای حقوق بشری هیچ کشوری به جز کشورهایی با دول دیکتاتور و زورگو برای ایران قابل قبول نبوده است .

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی کشور منحوس ایران همچنین کشورهای اروپایی را نخستین ناقضان حقوق بشر در تاریخ نامیده است.

هم اکنون ایران در صف اول ناقضان حقوق بشر قرار دارد و از بزرگترین کشورهای دارای دولت دیکتاتوری در جهان محسوب میشود .

در حالی که ایران محور اصلی تروریسم در منطقه محسوب میشود،این نماینده دست نشانده زنجانی اتحادیه اروپا را به حمایت از تروریسم نیز محکوم کرده است .

 در بیانیه ای که اتحادیه اروپا در روزهای گذشته صادر کرده است ،پارلمان اتحادیه اروپا بار دیگر ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده است که امری طبیعی و برگرفته از واقعیات موجود در ایران است .

همچنین در این قطعنامه ذکر شده است که انتخابات اخیر ریاست جمهوری کشورمان با استاندرادهای اروپایی مطابقت ندارد.

در بند دیگری از این قطعنامه ، اتحادیه اروپا خواستار گشایش دفتر اتحادیه اروپا در تهران شده و سفر هیات های اروپایی به ایران را منوط به ملاقات با برخی چهره هایی شده است جمهوری اسلامی با عنوان سران فتنه از آنان یاد میکند. نکته قابل تامل خودی بودن این "سران فتنه" می باشد که سال ها در سیستم دیکتاتوری ایران فعال بوده اند .

 در این قطعنامه همچنین اتحادیه اروپا خواستار مرتفع کردن موانع برای ورود احمد شهید به ایران شده است .

لازم به ذکر است مسئولین و نمایندگان دست نشانده و نمایندگان خود فروخته شهرهای آذربایجان جنوبی از بزرگترین عاملان بروز فجایعی چون خشک شدن دریاچه اورمیه هستند،این نمایندگان که حتی توان اداره مطلوب استان های تحت مسئولیت خود را نیز ندارند در مقابل خبرنگاران ایده های تخیلی برای اداره جهان را نیز در سر می پرورانند .

گفتنی است ملت تورک آذربایجان جنوبی هم اکنون نیازمند نمایندگانی لایق و با کفایت برای مطرح کردن مشکلات عظیمشان در مجلس ایران می باشد اما حضور نمایندگان این چنینی به عنوان نماینده آذربایجانی ها در مجلس بیش از پیش به مشکلات ملت تورک افزوده است و اوضاع حقوق بشر در آذربایجان جنوبی نیز بسیار تاسف بار است .

گوناز تی وی

H.M

اخبار منتخب

Most Read