آخرین خبرها

رژیم اسلامی ایران با همکاری علی معلم، نژادپرستی خود را با فیلم موهن "کوروش" به اثبات می رساند

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 رژیم اسلامی ایران با همکاری علی معلم، نژادپرستی خود را با فیلم موهن "کوروش" به اثبات می رساند

Gunaz.tv

گوناز تی وی: رژیم اسلامی ایران که همواره ادعا کرده اسلام و فرهنگ اسلامی بر همه چیز ارجحیت دارد اما در عمل ادامه دهنده سیاست های پان ایرانیستی و پان فارسیستی رژیم پهلوی است و سخنان مزبور را فقط برای فریب افکار عمومی و به خصوص اقشار مذهبی بیان می کند. این رژیم که روایت های تاریخی موهون و جعلی که در یکصد سال گذشته برای داریوش و کوروش ساخته شده را در کتاب های درسی به عنوان درس تاریخ به خورد کودکان معصوم می دهد و کوروش جنایتکار را به عنوان قهرمانی اسطوره ای معرفی می کند، قصد دارد با هزینه ای میلیاردی فیلمی درباره این جنایتکار خونخوار تاریخ بسازد. نکته جالب توجه این که تهیه کنندگی این فیلم بر عهده علی معلم نژادپرست خواهد بود!

به گزارش گوناز تی وی، علی معلم، شاعر درباری و نژادپرست معروف، قصد دارد با سرمایه ده ها میلیاردی رژیم اسلامی ایران، فیلمی درباره کوروش جنایتکار بسازد.

وی امروز شنبه 24 اسفند ماه، در گفتگو با خبرگزاری های حکومتی  اعلام کرد: "با اعطای مجوز موافقت اصولی توسط شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی در آخرین روزهای سال 92، ، سرانجام این پروژه در سال 93 وارد فاز جذب سرمایه‌گذاری پیش‌تولید خواهد شد. فیلمنامه کوروش، کامل با استناد به منابع تاریخی و مشاوره با مورخان، توسط مسعود جعفری جوزانی نگاشته و در مراجع ذیصلاح ثبت شده است.این فیلم به دوران تولد کوروش تا رسیدن به امپراتوری و سرانجام مرگ او می‌پردازد."  این در حالی است که اکنون قسمت جدیدی از فیلم 300 با عنوان "300، خیزش یک امپراطوری" بر پرده سینماهای جهان نقش بسته که بر اساس منابع مستند تاریخی، وحشیگری ایرانیان و خونریزی های فرزندان کوروش را به جهانیان گوشزد می کند. این فیلم که با استقبال بی نظیر تماشاگران در سطح جهان روبرو شده است، با کارگردانی "نوام مورو" توانسته واقعیت های خونریزان و وحشیان باستانی ایران را به خوبی به تصویر کشد.

در این فیلم خشایارشا، با بدنِ نیمه‌برهنه و قد بلند خود، مثل یک جانی هانیبال در فکر کشتار است. ارتش ملخی ایران بینهایت بی‌کفایت و ضعیف است و تنها ویژگی مثبت آن زیاد بودن آن است؛ این ملخ‌ها به وسیله قهرمانان یونانی تارومار می‌شوند و با هر شلیک شده عده‌ی زیادی از آنها هلاک می‌شوند.

در قسمت اول این فیلم، با مقاومت 300 سربازِ اسپارتی در مقابل ارتش میلیونی خشایارشا رو برو بودیم و این‌که چگونه این ارتشِ کوچک، ایرانیان وحشی را برای مدتِ طولانی زمین‌گیر کرد.

گفتنی است پادشاهی سلسله هخامنشیان حدود 230 سال به درازا انجامید. از میزان دقیق قتل‌عام‌های این دوره پرخشونت تاریخ شرق باستان بجز یک سال آن اطلاعی در دست نیست. تنها سالی که اطلاع نسبتاً دقیقی از کشتارها در دست است، سال نخست پادشاهی داریوش است که بنا به اظهارات شخص او در تحریر عیلامی و بابلی کتیبه بیستون و نیز نسخه‌های آرامی آن، مجموعاً حدود 128هزار نفر را قتل‌عام کرده است. قتل‌عام‌هایی که گاه همراه با شکنجه‌های سبعانه و یا غرق کردن در آب رودخانه بوده است. به همین قیاس می‌توان تخمین زد که چنانچه تعداد قتل‌عام‌های فقط یک سال به این میزان بوده باشد، مجموع قتل‌عام‌ها در سراسر دوره 230 ساله و بخصوص در زمان پادشاهی کورش که متجاوز و متصرف اصلی سرزمین‌ها و کشورهای دیگر بوده و شهرهایی را به آتش و به خاک و خون کشیده بوده، تا چه اندازه فراوان‌تر است. در کمترین تخمین ممکن می‌توان از چند میلیون نفر کشته و چند برابر آن علیل و مجروح سخن راند، و چندین برابر اینها، زنان و کودکانی که به اسارت و بردگی گرفته شدند و خانواده‌هایی که متلاشی شدند و شهرها و تمدن‌هایی که غبار نابودی بر آنها نشست. اینکه تاکنون در سراسر خاورمیانه حتی یک شهر که یادگاری از دوران کوروش جنایتکار باشد شناسایی نشده است، احتمالاً به دلیل همین قتل‌عام‌های گسترده و نابودی تمدن های بومی بوده است.

شایان ذکر است علی معلم چند ماه پیش در یادداشتی توهین آمیز که از سوی خبرگزاری فارس منتشر شد درباره فرهنگ و تمدن تورکان و آذربایجان نوشته بود: " ... و اندوه بزرگ این است که آذری‌ها که هرگز تبار ترکی نداشته‌اند به جهت غلبه زبان ایل‌های مهمان مدعی صحراگردی و توحش بعد از مدنیت‌اند. ناگهان جمله افتخارات و ارجمندی فرهنگ و تبار خویش را به هیچ می گیرند..."

وی که این یادداشت را به بهانه بازسازی مقبره حکیم نظامی گنجوی نوشته، نژاد پرستی خود را در جای جای این نوشته به اثبات رسانده و ذهن بیمار خود را آرام نموده است. این یادداشت که اعتراض فعالین فرهنگی-مدنی تورک های آذربایجان را به همراه داشت باعث نوشتن نامه ها بی شمار و جمع آوری امضا بر علیه این سخنان توهین آمیز شد. وی در یادداشتی دیگر به ظاهر در پی تطهیر خود برآمده اما مرتکب عذر بدتر از گناه شده است؛ دومین یادداشت او که روز یکشنبه 21 مهرماه از سوی سایت حکومتی فارس نیوز منتشر شد، ملغمه ای بود از بی سوادی محض تاریخی و نژادپرستی افراطی.

وی در این یادداشت به مانند افشارها و ورجاوندها و پیرنیاها، توهمات و افسانه های شاهنامه همچون "پورپشن" و "کی قباد" را به مثابه منابع تاریخی پنداشته و نژادپرستی فارس آریایی خود را نیز با آن درآمیخته و نوشته بود: "همه سخن من این است که تُرک تبار بودن و تُرک زبان بودن دو مقوله‌اند چرا بایست سخن کسی را تحریف کرد و حمل بر نژاد پرستی نمود حال آنکه در تاریخ اساطیری خدای نامک‌ها و تاریخ رسمی و نیز در نزد زبان شناسان و نژاد شناسان، ایرانیان و تُرکان همه آریایی‌اند. افراسیاب پورپشن و کیکاووس و کی‌قباد و گرشاسب و فرزندان سکایی او تا رستم تهمتن، همه ایرانی و آریایی‌اند."

وی که همه را از نژاد موهوم آریائی می پندارد چنین ادامه داده بود: "به کسی که سخن مرا در نیافته است و خیر خواهیم را حمل بر شر کرده است، نخست توضیح می‌دهم که اگر آذربایجان و آتورپایگان را تمام مردمان جنوب و شمال ارس می‌دانید آریاییان نگاهبان آتش مقدس در شیز باستانی و بادکوبه به جمله آریایی‌اند، چنانکه کُرد و گیل و طپوری و پارت و ماد و پارس و سایر اقوام متمرکز از سیحون تا هالیس در آسیای صغیر."

وی گستاخی خود را ادامه داده و با اتکا به نهادهای امنیتی که وی را پشتیبانی می کنند، بار دیگر تورک ها را اقوام صحرانشین خوانده و نوشته بود: "... ببینید که اقوام صحرانشین چگونه از خود بی‌خبرند و به چه و چه تاریخ را در افسانه و اسطوره گُم می‌کند و از نظر می‌اندازند."

گوناز تی وی

 R.C

 

اخبار منتخب

Most Read