آخرین خبرها

سرنوشت حضور فلامینگوها در فینال والیبال به بازی سوم کشیده شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
 سرنوشت حضور فلامینگوها در فینال والیبال به بازی سوم کشیده شد

Gunaz.tv

گوناز تی وی : فلامینگوهای اورمیه بازی دوم مسابقه نیمه نهایی والیبال را با شکست به اتمام رسانده و نه تنها از فرصت میزبانی بهره ای نبردند،بلکه سرنوشت حضور در فینال لیگ والیبال ایران را نیز به بازی سوم کشاندند.

به گزارش گوناز تی وی،یکشنبه 18 اسفند 92 ،تیم والیبال شهرداری اورمیه میزبان تیم کاله آمل در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران بود که اورمیه ای ها علی رغم میزبانی و حضور تماشاگران پرشور آذربایجانی این دیدار را با نتیجه 3 بر یک به حریف خود واگذار کرده و کار را به بازی سوم در خانه حریف کشاندند .

در بازی رفت در تهران،تیم شهرداری اورمیه با اقتدار حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بود.

با این اوصاف تیم صعود کننده به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران در بازی سوم که روز سه شنبه این هفته در خانه تیم آملی انجام میشود،مشخص خواهد شد و پیروز دیدار جواز حضور در فینال را خواهد یافت.

لازم به ذکر است در این دیدار نیز همانند بازی های گذشته طرفداران تیم شهرداری اورمیه شعارهای ملی همچون " یاشاسین آذربایجان"، " آذربایجان وار السون-ایسته مه ین کور السون" را در سالن دورنالار اورمیه طنین انداز کردند .

گفتنی است بعد از طرفداران تیم فوتبال تراختور تبریز،طرفداران آذربایجانی تیم های والیبال شهرداری اورمیه و تیم بسکتبال همیاری زنجان موج جدیدی از ملی گرایی را به سالن های ورزشی کشانده اند که این مسئله رعب و وحشت مسئولینی را در پی داشته که چندین سال بود تلاش می کردند بازی های تراختور را از دست  طرفداران وطن پرست آذربایجانی در بیاورند و شعارهای ملی تورکان آذربایجان را از ورزشگاه ها و سالن های ورزشی جدا کنند.

گوناز تی وی

 H.M

 

اخبار منتخب

Most Read